Lost i Bucket list.

På min bucketlist på telefonen står (förutom att gå på strippklubb? Måste kanske förnya den lite) att göra ett helt julbord. Men nu är jag väl på god väg va! 


Saker jag hittills gjort som kan va på ett julbord:
- köttbullar
- vörtbröd
- Jansons (plus en variant utan ansjovis. För mesarna här på jorden) 
- pressgurka
- rödbetssallad
- saffransfudge 
- mintkyssar 
- saffransbullar 
- cornflakeschoklad 

Imorgon gör jag skinkan och prinskorv (vänta. Nej. Jag gör inte egen prinskorv alltså, steker den bara) 

Nu kanske man tror att vi väntar storfirande, men nej. Det är egentligen bara vi tre. Förutom uppesittarhäng och ett besök av pappa i mellandagarna. Tur det finns frys! 


Så jävla töntigt ändå att jag känner mig så LUGN av att ha hemmet fullt av mat. Och ligga i fas och allt det där. Vilket frosseri! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0