Fråga din partner och skriv ned exakta svar.

Lars Christian Wennerholm svarar. Kursiva svar är mina små tankar under tiden.

 

1. Vad brukar jag alltid säga till dig?
- Det här är ingen kritik men...

 

2. Vad gör mig lycklig?
- Städning och Podd (<- hur tråkig låter jag?)

 

3. Vad gör mig ledsen?
- När du är sjuk

 

4. Hur får jag dig att skratta?
- Din brist av humor

 

5. Hur var jag som barn?
- Inte så snäll som du tror. Det har Monica sagt. 

 

6. Hur gammal är jag?
- Du blir 31 (Blir 32)

 

7. Hur lång är jag?
- enochsjuttionioochenhalv

 

8. Vad är min favoritsysselsättning?
- Kammar'n

 

9. Vad är jag jättebra på?
- Att få saker gjorda

 

10. Vad är jag inte så bra på?
- Ta kritik (Blev lite stött av den kritiken)

 

11. Vad jobbar jag med?
- Du är administratör på Familjehemspoolen. 

 

12. Vad är min favoritmat?
- Om man gör det lite lätt för sig så gillar du ju tapas. Men också Skaldjursplateau.

 

13. Varför är du stolt över mig?
- Det du gör det gör du ordentligt. Eller nej förresten, du får saker gjorda. Stryk ordentligt. 

 

14. Om jag var en seriefigur, vem skulle jag vara?
- Skalman

 

15. Vad gör du och jag tillsammans?
- Uppfostrar ett barn, har en familj...bor. Nej, vänta...Kärleken. Ah! 

 

16. Vad är likt mellan dig och mig?
- Inredningssmak

 

17. Vad är olikt mellan dig och mig?
- Hastigheten när man går

 

18. Hur vet du att jag älskar dig?
- det bara känns

 

19. Vilket favoritställe gillar jag att gå/åka till? 
- Synd att säga att du inte gillar New York, men du gillar ju Stockholm och Åre också. Jag tror du gillar att gå till kammar'n

 

20. Hur orkar du med mig?
- Ja, det är ju kärleken...

 

Kommentarer
Postat av: Godingar❤️

❤️❤️❤️

2016-12-03 @ 07:13:11
Postat av: Sundron

😂😂 så himla roliga svar! Gillade Skalman, att du skulle stryka ordentligt samt att du gillar att gå/åka till new york, Sthlm, Åre och Kammar'n❤️❤️❤️

2016-12-07 @ 09:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0