Ett litet steg för människan.

2016 börjar ju lida mot sitt slut och det känns som att det är många som välkomnar att det här skitåret ska försvinna för alltid. 


Personligen har jag inget att klaga på. 2016 har varit lika bra som alla andra år för min del, det var ju dessutom året jag gifte mig med en väldigt älskvärd person och fick en massa nya gosiga bebisar i min kompiskrets. Men allmänt tror jag att det varit lite av ett pissår. Jag vet minst tre bekanta som dött, varav en av dom var min fantastiska faster som gick bort alldeles för tidigt, jag vet också en himla massa par som gjort slut, kända som bekanta och de politiska vindarna har ju inte roligt blåst åt det mest humana hållet. 

Men likt musikhjälpen (älskade årets. Nästan mest av alla år, verkar dock ganska ensam om det) så kan väl människor samlas ihop och vara så där himla bra som bara människor kan, såhär i slutet av året. 

Nu kör vi mot 2017 med stormsteg. Hej med dej 2016, jag kommer sakna dig lite, men kanske inte blir så många fler än jag som känner så. Ok?


Kommentarer
Postat av: Dröm

Länktar efter 2017.

2016-12-19 @ 12:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0