Bloggtrött

Det slog mig igår att jag är inte bara trött på att skriva blogginlägg, jag är också trött på att läsa bloggar. Så himla inte min stil! Jag läser ju alla smarriga Kissie, dessie, paow, ni vet den ligan. Men noll intressant längre, hoppas det kommer tillbaka!
 
Idag på morgonen kom det en kakelsättare från Bremers och kollade in våra badrum, vi ska nämligen göra om båda två. Hej fina badrum! Goodbye alla våra pengar, lite den. 
 
Båda är ganska små, det på övervåningen ska vi slå ihop med en garderob bredvid så det kommer bli något större. Det på övervåningen kommer vi safe:a lite inredningsmässigt pga att det är det vi kommer vara mest i, och säkert tröttna på snabbast om det inreds med vad som är modernt nu (även om just dagens mode är lite tidlöst, iofs. Så summa summarum, så är vi kanske asmoderna och inte alls safe:ar.) NÅJA. såhär ser pinterest ut vad gäller badrummet uppe:
 
 
Och där nere tänker vi Marakechgolv, det badrummet kommer vi inta använda lika mycket själva och det är det alla gäster kommer använda. Fast ett ganska lugnt golv, alltså inte typ blå/rött utan i lugna färger men gärna ganska mycket mönster iom att det inte blir mycket golvyta som faktiskt syns. Resten blir så vitt som möjligt. 
 
 
Uppe blir det badkar, nere blir det endast dusch och förmodligen två blandare så att barn kan duscha samtidigt med vuxen eller två barn samtidigt. 
 
Så var det med badrum, längtar ihjäl mig tills jag visar före-, och efterbilder. Min specialitet! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0