Vår bröllopsdag

Vi har ju alltså gått och gift oss. Jävlarrrr vad kul det var. Där och då så tänkte jag att det här måste ju va det bästa och roligaste som hänt mänskligheten, ungefär som när jag under min förlossning tänkte att det här måste vara det värsta som hänt i mannaminne. 
Men med lite perspektiv på saker och ting så förstår jag nog att alla kanske känner precis så här om sin egen bröllopsdag. 
 
Vigseln var i Vadstena Klosterkyrka, festen i Vilseberga Bränneri, maten tog vi från Rådhuskällaren och buss hem från Vadstena Buss. Lokala vi! :)
 
 
Innan trodde jag att jag skulle skaka ihjäl mig när vi gick in i kyrkan, både under min systers bröllop och min systersons dop så skakade jag så jag knappt kunde andas inne i kyrkan, men den här gången var det bara roligt. Det kan ha varit det enda jag sa till Christian "MEN hur KUL har vi?" Och jag är så nöjd med precis allt. Jag är nöjd med hur mycket jag hann va med Christian, hur mycket jag hann mingla med alla andra och jag tycker själv att jag hann känna in och vara "där och då" och allt sånt som jag tänkte innan att jag skulle ha svårt att ta in. 
 
Det blev verkligen precis som vi hade önskat. Jag vill inte ändra på en enda detalj. Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Sundron

Kan ha varit det roligaste som har hänt mänskligheten! <3

2016-08-20 @ 23:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0