Ulricehamn

Hej från Ulricehamn! Vi är här för månadsmöte och har just kommit till hotellet efter lerduveskytte. Det duggade och var 11,5 grader. Jag missade dessutom vid mina två försök. Kom åter igen fram till att jag inte gillar utomhusaktiviteter, är det okej eller tänker folk fortfarande att man förmodligen växer upp och kokar kaffe på stormkök om några år? Mer underhudsfett fick jag tips om, jag tror det ligger nåt i det faktiskt.

Nu är några och badar kallbadhus och bastar. Jag tog en paus på hotellrummet istället och ringde mina boys på FaceTime, längtar tydligen ihjäl mig efter dom redan, förmodligen bara för att jag vet att det blir ett par timmars umgänge imorgon och sen inte mer på hela veckan.

Snart ska jag börja ladda för middag! Hörs mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0