Söndag med fotboll och lite logistik.

Söndag idag då! Vi sak strax cykla iväg ner till Kungsvalla för "fotbollsträning" eller vad man ska kalla det när det gäller en 2.5-åring. Sen måste jag börja fundera och planera veckan känner jag, för imorgon åker vi till Ulricehamn för månadsmöte med övernattning och sen hinner jag hem i ungefär 8 timmar innan vi åker till New York! <3
 
Idag ska jag handla, tänka tvätt och packning och ändra adresser etc. på mitt Esta och sånt där småpill. Ska nog också fundera på vad jag ska roa mig med på planet, om jag behöver ladda hem något eller så. Jag ska såklart umgås med Jennie också, men det är ändå 11 timmars flygresa. 
 
Ska förresten skriva rent min recpetbok! Perfekt flygplansnöje. Det kom trots allt rå köttfärs i och på den ganska nyligen. Kan bli ganska äckligt efter ett tag. 
 
Nu måste jag klä på mig och Elton och cykla iväg. Ingen bild idag, det var ju synd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0