Skönhetsbloggah

För någon sommar sen så började jag få riktig jäkla panik så fort jag brände mig i solen. Typ dödsångest för att jag tänkte hudcancer dirr. Kom då att tänka på att man kan ju använda brun utan sol! Mina referenser till bus är orange hud på 80-talet men precis som jag trodde har det hänt en del på marknaden.

 

Den här satte dom i händerna på mig inne på Kicks i Mjölby (älskar dom alltså, köper så mycket jag kan av dom) och den var ju svindyr (minns ej nu, så det var tydligen värt pengarna) men alltså skitbra!

Det är som en mousse som man applicerar med handske och det ser (i mina ögon) så himla bra och naturligt ut efteråt. Man blir liksom inte dö-brun utan snarare o-blek. Precis vad jag vill åt.

 

Nu tog jag tydligen en bild mitt under kvälls-kissen, hur jag nu tänkte då? Man ser kanske inte heller så himla bra, men lite iaf va?

Mitt tips från mig till errrrr. Jahej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0