Pinterest <3

Ett av mina favoritnöjen när jag är hungrig är att pinteresta mat. Alltså det finns så mycket gott! Just nu är min mat-mapp full av korriander och kikärtor i alla dess former. typ. 
 
Med hösten här nu då så hör även matsedelskrivande, detta började vi med i början av året och det låter ju dö-pretto och astrist, men det är så skönt att slippa fundera på vad man ska äta jämt. Nu funderar vi bara litegrann på söndagkvällen. De flesta tar jag från Pinterest, eller möjligen Coop-tidningen, tycker de har mycket bra grejjer där alltså (även om de såklart oftast finns på Pinterest, det är ju trots allt bara en sökfunktion. Men ni förstår kanske min tanke. Inspo tas från Pinterest och coop-tidningen. SÅ.)
 
Jag ögnade igenom ett pastarecept i söndags och skrev det som middag i måndags i tron om att det var snabbt och smidigt (pasta, ni vet) men det innehöll både grillad majs och majspesto, så det var bara att dra igång grillen. Men gott var det, här har ni det 
En annan favo är den här burgaren 
 
In i pinterestdjungeln med er, det är underbart där inne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0