Nils 4 år.

Idag satte jag mig på tåget upp till Stockholm som var gansak grått och lite regnigt.
 
Framme strax innan lunch så jag åt en näringsrik sådan, för att liva upp livet lite. 
 
Sen gick jag in på NK för jag skulle köpa födelsedagspresent till en mycket speciell 4-åring. Hittade även en ny BR-butik som lär vara Nordens största, tänkte på när jag och Drömmen spenderade typ två timmar inne på BR, bakfulla. (Var det verkligen så? Är inte det här lite efterkonstruerat?)
 
Nåja, den mycket speciella 4-åringen är såklart NIls! 
 
Vi fick god tårta och Nils fick presenter, precis som ett kalas ska vara. 4 år alltså! Stort.  
 
Redan strax efter fyra satte jag mig på tåget igen, det var förresten så här Get-Down-pimpat (story of my life just nu alltså):
 
Sen köpte jag med mig Donken. (Helgens middagar på Bjälbovägen 43: pizza, korv/pommes, Donken..Och min lunch såg ni ju där ovan. Ordning på torpet! Nu ska jag skriva matsedel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0