Några funderingar en lördag.

Lördag förmiddag <3
 
* Saker man hinner göra innan familjen Wennerholm vaknar: (Förutsättningar; somna innan 21.30, ej full) 
 - springa 4 km (för ökad fart; lyssna på Creapypodden, man är ofta ensam i spåret 06.30...Vad man vet iaf.)
 - Gå hundpromenad
 - Cykla och köpa frallor på bageriet. 
Folk som sett mig kan tro att jag Triathlon-tränar. 
 
* Jag vill (och kommer) se julskyltningen i New York i år. Vill du med mig? Hojta! Det kostar ca. 5000:- tor med direktflyg. Jag kommer, på måndag, smida planer med min mamma om detta, så you better do it innan dess (Kamelen, som jag tjatat på innan.;) 
 
* Man känner sig aldrig så ren som när man egentligen borde duschat igårkväll, struntade i det och istället började dagen som jag gjorde, för att sen ÄNTLIGEN få duscha. Nu är jag as-ren. 
 
Summerar med två bilder från Augusti förr i tiden, båda är visst från Gusto. 
 
Augusti 2012:
 
Augusti 2013, Ni ser i mamma-blicken vem som är förälder till det där barnet ;)
 
Nu ska jag fortsätta carpa lördagen. Mors! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0