Hösten kommer!

Nu är väl sommaren slut va? Så jävla trött på färskpotatis bara, kan itne den försvinna ur mitt liv den 1 augusti varje år, det vore en dröm det. 
 
Nåja, jag tänkte att nu när hösten kommer och rutinerna faller på plats så ska jag väl säkert få lite feeling för att skriva här inne igen. Det finns ju görmycket att berätta om den här somamren; Bråvalla, vårt bröllop, Way out West etc. etc. Men en sak i taget!
 
tänkte börja med att berätta att jag håller på att flytta mitt kontor från Mjölby till Vadstena. Ska bara piffa upp kontoret i Vadstena innan jag flyttar in, kom idag så här långt: 
 
Så här såg det ut efter att jag endast tagit ner en gardin-längd, kom då på att jag måste fota, avbröt och fortsatte sen. Ingen dålig takhöjd! Fick stå på bokhyllan till höger i bild för att få ner gardinerna, men säg helst inte det till min man. 
 
Efter dagens jobb ser det nu ut så här. Ska måla ett varv till imorgon, därav är maskeringstejpen frotfarande kvar. 
 
När jag är klar sen tänker jag att det ska se ut så här: (Pinterest <3)
 
Vi kommer ju, då och då, sitta två där. 
 
SÅ. Mer om allt imorgon, kanske. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0