Fredag på Way out West.

Det blev fredag och vi vaknade vid 8.00, väl utvilade och peppa på ännu en fetivaldag. 
Vi åt hotellfrukost och sen hade jag tid för Quick-fix på hotellets frisörsallong kl.10, alltså femton minuters styling. Jag fick lockar, som var dö-fina! Fast hur mycket jag än sa till henne att "Alltså du måste döda håret med spray, FÖRSTÖR DET så att det håller" så nickade hon bara snällt och mummlade om "rätt produkter" alltså hängdes lockarna ut efter några timmar, men ändå. 
 
Iaf så gick vi iväg mot Avenyn för att kolla in Nöjesguidens hotell och dagsfest, vi var ju way to tidiga så vi gick tillbaka till Post och det började regna så vi öppnade en flaska champagne på kammarn. (När jag sedan kollade Hotell Post på Instagram (alltså plats-taggningen) så visade det sig att det var hur många som helst som gjorde precis som vi.) Fint ändå!
 
Vi drack två flaskor. 
 
Åkte till Way out West och gick till Höjden för att äta på Agrikultur, som hade en pop-up restaurang på området. Där fick vi en 5-, eller 7-rätters (lite beroende på hur man räknar) Vi trodde 2,5 timmar skulle kännas dölänge, men första ggn jag kollade på klockan så hade det gått prick 2,5 timmar. Vi bara gapade, betalade för oss och gick till Zara Larsson 
 
Där kändisspottade vi lite, vi hade extra roligt åt det för att folk har tydligen påpekat att Lcw är lik Alexander Skarsgård, så jag gjorde mitt bästa för att få dom på samma bild. 
Tyckte också att det var festligt att den första Christian kände igen var sångaren i Deportees, varpå jag svarar "Jamen det är ju också Skarsgård och Fares Fares" Vem vet ens hur sångaren i Deportees ser ut? Tydligen Lcw. 
 
Nåja, vi letade upp Cissi med flera och sjöng till Zara Larsson innan vi drack bubbel i vår älskade Cahmpagnebar (obs på att vi drack sällan just champagne, det var bara att det var så lugn och göddig bar, vid vattnet och lite avsides) 
 
Här nånstans gav vi upp för att åka hem och byta till torra kläder, då droppade en av oss av i form av att han råkade krypa ner i sängen och somna, jag gjorde ett tappert försök att ta en drink i hotellbaren, men det var så mycket folk och jag kände mig så sterrig själv så jag la mig strax efter. Försökte beställa roomervice det sista jag gjorde, men klockan var för LITE, de öppnade 22. Ni hör ju vilka gamlingar på festival det här är. haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0