Cheasy

Strax efter att Christian friat till mig och vi bestämde oss för att gifta oss redan till sommaren så bestämde jag mig för att klippa ihop en liten film om/till Christian. Tänkte att jag skulle cheasa sönder den, för jag är ju faktiskt kär som tusan i honom. 
Jag tänkte också att jag skulle smygfilma honom tusen ggr och sen klippa ihop till en härrrlig film, lite som sånna man ser på youtube då och då, ni vet. 
 
Sen tänkte jag ju att den skulle visas på bröllopet, för vad är egentligen ett bröllop utan att jag klipper ihop en film? ;) 
 
Såklart så blev det inte tillräckligt med material för att bli värt att visa på bröllopet, men ni kan få se här iaf. 
Enjoy, till tonerna av Christians favoritlåt, i smyg: 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sundron

Orkar inte så gulligt, önskar den var längre! Kylskåpet var bäst av allt! Puss

Svar: Jag hade SÅ roligt åt det där med kylskåpet, hade kunnat rigga kameror i hela huset för att smygfilma Lcw.
Ellen

2016-08-20 @ 23:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0