90-talet <3

Vad konstigt det är att man för några år sedan aldrig kunde tänka sig att 90-talsmodet skulle locka en igen, man hade svårt att tänka att det ens gick att definiera 90-talet i ett mode. Nu är det allt jag kollar efter, ribbade t-shirtar, kjolar och kängor <3
 
När vi var i New York i somras köpte jag på mig Calvin Klein-trosor på en outlet, sånna 90-tals med bred kant. Älskar dom mer än livet, typ. Har dom jämt och ständigt (obs. köpte ca. 10 par. Jag byter alltså trosor ibland. obs) och såg nu att det fanns snygga bikinis på Urban Outfitters (alltså den affären <3) Klickade hem en imorse, innan klockan slagit 07. 
Denna där. Med en till variant på överdel, om man skulle råka vilja få snygg bränna också. Orange var ju vågat inser jag nu, man är ju så blek såhär i början av säsongen, men ändå. Jag tänker att jag ska se ut prick som tjejen på bilden i den. Det blir bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0