Sömnlösa nätter av olika anledningar.

Bra himla helg! I fredags hade vi after work med våra grannar och den här gången var vi hos oss. Vi åt kräftor! Med västerbottenpaj och pulled beef om man inte gillade kräftor. Det var sånt himla fullt ös på barnen, hade velat kapsla in den energin alltså. 
 
Sen blev det lördag och eftersom jag äntligen tagit tag i att börja på Korpen här i Vadstena så började jag och Jessica dagen med Core...Eller började och började, klockan tio är ju rena eftermiddagen.
 
Sen en sväng till Mjölby och efter det vankades det vin och tapas i Ewabs pub. Vi var sex tjejer (till och från var vi åtta) och öste på till himla halv fyra! (Jag iaf, de andra till halv fem)  
 
Dagen efter var jag så trött så att jag somnade så fort jag stannade. Inget i världen blir bättre av att Elton vaknar allt från 04.20 och fram till (i bästa fall) strax efter fem. I söndags var ju lugnt, för då var det bara att lägga över ansvaret på Christian, men jag är nog tusan seg än idag tack vare dom här tidiga mornarna. I vanliga fall lägger jag honom så snart han är minsta trött på dagen, allt ifrån nio och sällan senare än strax efter tio, men nu måste ju nåt förrändras förstår man ju, så idag har jag kört ända in i kaklet med Elton och han somnade nyss, då vaknade han dock extremtidigt i morse. 
 
Han börjar förskolan på torsdag och då passar det alla alla bäst om han sover efter maten, närmare tolv. Så det är väl bara att börja förbereda honom på det och hoppas att det resulterar i lite senare mornar. 
 
Nu -> Paradise Hotel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0