Mitt guldtips.

Okej, nu ska jag dela med mig av min bästa guldgruva. JC här i Mjölby. 
 
Det kanske inte låter mycket för världen, men det är så att de har nyligen (eller håller på just nu) att bli en outletbutik för JC. Andra butiker skickar alltså det de inte säljer till Mjölby för försäljning. Detta gör att det finns asmycket snyggt och billigt. 
 
Bland annat har dom Sandra Beijers hela jeanskollektion och jag tittar in då och då för att komma åt den vita t-shirten som hon designade åt JC. Den fanns inne idag, dock i xxs. Men ser verkligen dösnygg ut. 
 
Åter till mina affärer. Jag råkade slinka in på JC idag för jag skulle ner och köpa en maskara och kom ut med varenda plagg jag testade. Det var alltså fem tröjor/toppar och ett par jeans. Hade gärna visat bild på allt, men lyckades inte hitta allt på google. Lite iaf:
 
Och sen två toppar i färg och en lång vinröd cardigan. 
 
Summan av den härliga kardemumman: 425 kronor. FYRAHUNDRATJUGOFEM kronor. Iväg med er dit. Men död åt er om ni kommer över en vit t-shirt från Sandra Beijer i s/m. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0