Måndag.

Alltså det var bara jag här ja. Bloggar tydligen aldrig längre, så var det med det. 
Men, men. Det är ju mest för min egen del jag skriver här. 

En helg har kommit till sitt slut! Vi har sett till att Christian kunnat viga all tid till att bygga in poolen i altanen. Den vill man ju snart börja nyttja, så jag var till o med hemma i fredags och "passade" mitt eget barn medan Christian grejade från morgon till kväll. 
 
Det har, helt ärligt, inte hänt mer än så. Vi har varit ute mest hela tiden, en sväng ner till fotobollen i söndags men då vek tyvärr inte Elton från min sida, så vi får väl se hur mycket fotbollsproffs det blir av honom. :) 
 
Gött var det iaf att äta utomhus i lördags kväll. Sommaren alltså <3<3<3<3<3<3 
 
Ni får hålla till godo med en bild på min gulligaste unge sålänge. 
 
Bilder på den färdigbyggda poolen får ni när det är klart. Var så säkra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0