FörsommarStockholm

Igår vaknade jag med akut längtan till Stockholm. Det är ju egentligen inte så svårlöst, tänkte jag och gasade dit. Gick på stan och det var längesen jag var sådär mitt i city i Stockholm, är mest på Kungsholmen annars, men nu var det Åhléns city, NK och Biblioteksgatan. Mötte upp pappa och Carro och gick till Djurgården för en lunch utomhus på Ulla Winbladh. Alltså ni hör ju. Sommaren <3
 
Sen promenad tillbaka, lite shopping igen (inte alls så mycket som jag såg framför mig, blev mest nödvändiga saker som ramar och linsskydd till kameran.) 
 
Sen hem igen. Gjorde ju inte ont att åka genom Sommarsverige heller. Underbar tid nu alltså. 
 
Inga bilder, det var ju synd! 
Förra året såg det ut såhär ungefär samtidigt, så vi kan ta den bilden istället: 
Fast igår var det mer sol. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0