Lite tid över.

Ligger just nu nedbäddad på Christians sida av sängen. Näsan med omnejd är insmord med inotyol (denna mirakelsalva som oftare är på mitt nattduksbord/på mitt jobb än vid Eltons skötbord.) Jag kollar ikapp serier och bloggar. Har helt enkelt lite tid över. Sen Christians hälsena gick av har jag mest stressat och minst sovit. Försökt jobba 40 timmar per vecka, ta så gott som allt med Elton då Christian inte kan bära (alltså alla nätter vilket varit det mest jobbiga.) Och alltså inte haft så mycket tid över för blogg/kontakta nån och fråga hur ni mår/prata med Åkerhielmarna/etc.etc.

Vår bil har gått sönder och vi har varit utan den i tre veckor tror jag. Första dommen var att det skulle kosta 41000 (OBS. går inte på någon försäkring) men det visade sig att även kopplingen gått sönder och nåt mer med det, så ungefär 15000 till. Det där är så sugigt så jag orkar inte ens bli upprörd över det längre. Just nu är jag mest trött på att vara utan bil. 
 
Och i fredags blev jag alltså sjuk också. Feber och snor utav bara helvete. Sugigt liv hörni! Ännu jobbigare att försöka ta vara på barnet och allt där till. Christian rör sig iofs betydligt bättre nu och kan ta Elton så gott som hela tiden, men utomhus och allt bärande och så får jag fortfarande ta på mig. (obsar igen. Jag vet att det egentligen är mest synd om Christian, detta är inget han valt. Så ni inte tror jag går runt o är arg på honom för detta. jag är helt enkelt bara bitter på livet) 
 
Eller iofs. Just nu känns allt helt okej. Sov från 8 igår till fem i morse, Eltons farfar kom och plockade med Elton ut i det fina vädret och jag ligger alltså på kammarn och tittar på the following. Har känt mig ganska värdelös som flickvän också då jag så fort Elton somnat och vi kan kolla på serie/film, somnat efter typ en timma. Kul tjej. Eller helt enkelt dötrött tjej. Tror dessutom jag är feberfri! Och Christian sätter upp golvlister i Eltons rum för heltäckningsmattan är på plats. 
 
Tänker att när jag är frisk kanske vi dessutom får tillbaka bilen, våra nya fönster och dörrar till övervåningen borde banne mig komma snartockså, så då kanske det blir världens pangdag! 
 
En liten uppdatering bara! Nu ska jag nog spola av mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0