Helgen o dää.

Det är nästan otäckt vad fort veckorna går. Usch, får nästan livsångest av det här speedade livet. Alex och Sigge i söndags var mycket trevligt! Jag tycker lite som Correns recensent, att det var något grunt. Kändes liiite som att de surfade på Alex och Sigge-vågen och passade på att tjäna in en hacka medan de kan. Kanske inte världens mest genomarbetade show. Att ta upp folk på scenen kändes mest som tidsfördriv. Men, vi skrattade massor och hade trevligt så jag är verkligen inte missnöjd.
 
Först åt vi på Grekisk restaurang och jag smakar, på riktigt, vitlök än. 
Jag kanske inte var mitt smartaste när jag sprang en knapp mil innan min senaste kväll på länge, för det blev nästan migrän av alltihop, där emot kunde jag inte tänka mig nåt bättre att göra än att sitta och bli underhållen av Alex och Sigge när jag ändå skulle ha migränkänning. 
 
Jag hann hem och somnade innan migränet kom farandes, så det kom jag undan. 
 
Annars är det mest fullspäckat hela tiden, jag försöker räkna ut när jag ska ha tid att åka till Stockholm för att känna lite storstadspuls, men det finns aldrig nån himla tid. Kanske i påsk! 
 
I em ska vi till Stina och Thindra, imorgon kommer Elin, Drömmen och Ludvig på våfflor och på fredag kommer Rickard och Amanda. Inte så konstigt kanske att tiden rusar. Helgen är dessutom inplanerad till trädgårdsfix. 
Där emellan försöker jag hinna ta bort tapet i övre hallen. Puh. Alltså puh. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0