Den nionde mars.

Idag är det den nionde mars och jag är hemma sjuk från jobbet. Något som känns nödvändigt för att någonsin komma tillbaka. (Imorgon har jag tänkt gör det. Komma tillbaka till jobbet alltså)
 
 
Den nionde mars för ett år sen:
Åt vi på restaurang för första gången sen vi blivit föräldrar. På Valven här i Vadstena och det blev såklart bebiskaos ganska snabbt. 
 
 
För två år sen: 
Var f-gänget hemma hos Marie (minus Jensat om jag minns rätt) och åt Amigo-pizza och hade't gött. 
 
 
För tre år sen:
Satt jag på tåget med Christian för att äta Tapas i Linköping på vår favorestaurang. Är så himla sugen på att va sugen på rödvin och god mat. Är inte sugen på nåt, bara att snyta mig. 
 
 
För fyra år sen:
Var jag med jobbet i Örebro och åt god frukost efter en morgonpromenad. 
 
 
För fem år sen:
Bodde jag i Uppsala och det var vår utanför fönstret och jag väntade på att Kristin skulle vara med i humorhimlen eftersom vi tydligen tituerades som "Roll on-fantaster". 
 
 
För sex år sen:
Tog jag ur min piercing i tungan. Det är alltså jag där uppe. Popi chey.
 
 
För sju år sen: (fast inte prick på dagen, det här var nog elfte):
Var jag i Sälen med Kristin, Cissi, Hanna, Linda och hälsade på Drömmen bland annat 
 
 
För åtta år sen:
Har jag skrivit det här på min bilddagbok. (Vet inte vem damen på bilden är. Det andra är Daniel) Jag var alltså tydligen i fight. 


Och där var sagan slut. Mer finns inte dokumenterat. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0