Att hinna hur mycket som helst.

Alltså produktiviteten på den här dagen! Jag är impad själv måste jag säga. 

Först sådde jag gräs där det fattas i vår gräsmatta (gav upp en mittgång upp till stora entrén när vi la om garageuppfarten. Nu skulle den och lite till sås igen) 

Sen gick jag en lång sväng med isabell och sen planterade jag om alla våra inomhusblommor (ett tiotal har vi. Det slog mig att Elin sagt att hennes mamma har över hundra!? Eller kommer jag ihåg fel?) 

Sen planterade jag 30 penséer och placerade ut här och där i trädgården. 

Här var klockan endast ett! Förvånad själv att det inte tar längre tid sånt här. Tur iofs att jag inte är Elins mamma, då hade jag väl hållt på än. 

Sen blev det döfint vårväder så jag fick avbryta för häng i trädgården 




Sen gick jag upp en våning och rev ner tapet, sen tvättade vi bilen, handlade och åt middag. 
Puh. Alltså puh. Tur man går upp fem så man hinner allt! 

Nu ska vi kolla på gårdagens skavlan och äta godis. 
Mors! 

Kommentarer
Postat av: Gissa vem...

Men Gud så härligt!! Vilken toppendag! Här på landet är det blött, kallt och molnigt och jag har haft migränkänning hela dagen lång. Tjoho!!

2015-03-28 @ 19:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0