A small step for mankind, a big step for me.

Vilken egoboost-helg den här powerkvinnan haft. (Nu när jag gör lite narr av Blondinbella kom jag på att jag drömde om henne inatt. Hon och jag hängde med våra barn.) 
 
I lördags sydde jag en gardin till Eltons rum som ser ut som vilken himla köpt gardin som helst! 


Och alldeles nyss (känns det som för jag är tagen än, en timma efter) sprang jag mitt längsta någonsin utan att gå en enda gång! 

Kan känna att det var ju dumt att inte ta en extrasäng på 500 meter för att få en mil-tid. Men det får bli nästa gång. 
 
Kul med runkeeper för man ser när man sprang sin första runda (26e oktober för min del. Då orkade jag inte ens två kilometer). 
Tråkigt med runkeeper att man springer hela vintern på löpband, men det inte registreras. 
 
Ikväll ska jag och Sandra på Alex o Sigges Meningen med livet. Är så pepp för tycker podden har blivit svinbra igen. Jag och podden hade en liten downperiod tidigare. Men nu älskar vi varandra igen. 
Kamilla o Hampus ska förresten också gå, men vi sitter inte ihop med dom, men det blir middagsdejt innan föreställningen. 
 
Ajö 

Kommentarer
Postat av: Carro

Blondinbella med barn hängde i vår park senast vi var där. Du får ta med dig Elton och sätta dig i parken och vänta.

2015-03-22 @ 16:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0