New York.

Har alldeles nyss bokat min tågbiljett till Stockholm på söndag. Alltså första steget på NY-resan. Planet lyfter tidigt på måndag, så vi sover hos Caroline söndag till måndag. 
 
JAG HAR SÅN HIMLA HEMLÄNGTAN redan. Vill typ gråta ihjäl mig när jag tänker på mina finaste killar som kommer ha vår underbara vardag här hemma när jag är borta. 
 
Men jag har också bestämt mig för att när resan börjar, alltså på söndag 15.43, så ska jag BARA njuta av att vara iväg. Jag vet ju innerst inne att en vecka går sjukt snabbt och både Elton och Christian kommer ha det döbra. 
För nu har jag haft hemlängtan sen jag fick veta om resan i oktober, så den lilla veckan vi faktiskt är borta, ska jag inte längta hem det minsta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0