Naglar och pool

Alldeles nyss bokade jag in en nagelförlängning inför bröllopet vi ska på i sommar, aldrig någonsin har väl jag haft tjusiga naglar, så det ska bli spännande! 
 
Igår hade vi Nils och Caroline hos oss och vi passade på att inviga terasspoolen. Eller OKEJDÅ inte jag, för jag är sån tråkig som tycker att det är lite bökigt att byta om till bikini och sen bli blöt och förmodligen kall. Inte i poolen då, där det var över 30 grader, men vägen upp sen. 
Inte världens bästa bild då den är fotad ur ett filmklipp, men man förstår poängen. Succé gjorde den, hos barnen. Gissar att Elton och Christian legat i hela dagen idag medan jag är på jobbet. 
 
Nåja. Detta om detta, nu ska jag snart äta lunch för jag är visst döhungrig. 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken superhit er pool är. Mycket väl godkänd av både Nils och mamma! Och inte minst Elton som log med hela kroppen.

2015-06-04 @ 21:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0