Malmö och Köpenhamn!

Vi har varit i Malmö i helgen! Och en sväng i Köpenhamn också. Amanda, en av mina bästa människor, har flyttat till Köpenhamn och öppnat T-shirt store där, eller Dedicated som de snart kommer byta namn till. Christians bror (+ tjej) bor i Malmö och även en av Christians närmsta vänner (+ tjej) som nyligen fått barn. Det var helt enkelt tillfälle att bara bestämma en helg och åka ner. 
 
Det har varit en helt himla grym helg! Har hunnit med hur mycket som helst och det där barnet vi har, har varit helt underbar hela tiden. Somnat lagom till vi skulle ut och äta, snällt suttit i vagnen och allt sånt där. 
 
Jag fick visst bara bild på en grym tshirt jag köpte av Amanda. Är så positivt överraskad över den där tischan, för jagköpte den mest för att Christian köpte två och jag tänkte att det vore ju passande om jag också köpte en. Men asbra modell, och kvalité. Den perfekta t-shirten helt enkelt. 
Och så utsikten ner från vårt fönster på hotellet. 
 
Det må hända att det dyker upp en film om allt också. ;) Mors! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0