Fyndat fyndet.

En har ju shoppat lite i New York! Förutom shoppingen på Manhattan så åkte vi till Woodbury outlet. Det var typ en hel stad med bara massa outlets från kända märken. Där handlade jag följande saker:
 
2 par Vans. Ett par till Elton och ett par till mig
1 skjorta från Ralph Lauren till LCK
1 klänning från Michael Kors som jag ska ha på Stina och Andreas bröllop
3 träningströjor Reebok/crossfit till Christian
1 par shorts från adidas till mig
1 par träningsbyxor från adidas till mig
1 basketoutfit till Elton
 
Summan av kardemumman: 2000 kronor. Ingen stor peng för allt det där! Med tanke på att Chrstians skjorta egentligen kostar över tusen bara den. 
 
Tänkte att jag skulle googla fram en bild på klänningen, men jag lyckaresente. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0