Bråvallapeppen

Om en vecka och lite till åker vi på Bråvalla! En strålande 30års-present som jag fick av stenis. Jag sitter nu och lyssnar in mig lite på banden, det är tydligen inte som förr att jag kan varenda stavelse i varenda låt av det jag vill se. Det är snarare så att jag inte ens vet en enda artist som spelar på fredagen, när jag ska dit. Eller nu vet jag, för nu har jag ju kollat det. 
 
Jag var på Bråvalla för två år sedan och hade dagarna innan precis fått reda på att det bodde något litet, litet i min mage som senare skulle komma ut som vår underbara Elton <3
Såhär härligt ogravid såg jag ut när jag blundade knäppt på bild. Det var inte så dumt att vara nykter på festival! Jag orkade vara vaken hur länge som helst och mådde strålande på mornarna. Det blev dock bara en natt i tält, så det kanske var därför. 
 
I år är jag pepp igen, fast det blir bara på festivalområdet denna gång, kommer bli lite tomt utan tälthäng och varm urinlukt, men det är så det är att bli äldre. 

Men först midsommar hörni! Det ska bli gött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0