Bråvallapeppen fortsätter

 
JAHARÅ. Har satt ihop en liten spellista med allt jag vill se på Bråvalla. Jag började ju peppa förra veckan med att lyssna in mig, problemet var bara att jag lyssnade in mig på torsdagens spelschema. Var så HIMLA Linda Pira-pepp. Men, men. Sånt händer. 
 
Jag har nu, efter att satt in alla mina 25 band i spelschemat, insett att jag nog får hoppa över Sensation, är det som året jag var, att det är tältet med all dansmusik så kan man kanske gå dit och bippediboppdansa lite mellan varven. Just nu är jag mest pepp på Seinabo Sey och kommer säkert hoppa över både Refused och NOFX i stundens hetta. SÄkert Muse också. Ska bli kul att se hur många spelningar det blev sen. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0