New York.

Insåg just att jag har la inte bloggat bilderna från New York som togs med systemkameran? Jag hade iallafall inte lagt över dom på datorn, så här kommer dom: 
 
Först ut har vi syrran utanför matbutiken vid vårt hotell. 
 
Här är vi redo för morgonjoggen. Ser ju dötrötta ut och det var vi nog, för den var klockan sju varje morgon. 
 
Oså lite frukost å det. Jaharå. 
 
Sightseeing på buss (fast har gått av här då)
 
 
"Nya" World Trade Center. Så himla häftigt att det var byggt så att det från sidan såg ut som en trekant, och tog man bilden såhär lite underifrån såg det ut som att byggnaden aldrig tog slut, utan gick rakt upp i himlen. Highway to heaven hörde jag någon som kallade den. Vi låg ner och fotade. Asfascinerade. haha. 
 
Utsikten från Empire state building. 
 
Sightseeing med båt. 
 
Här är nog bara en New Yorkig stadsbild. Det såg verkligen ut precis som jag hade tänkt mig. 
 
Vi åkte till Brooklyn och gick över Brooklynbron tillbaka till Manhattan. 
 
Sen när vi var på manhattan igen gick vi genom Chinatown, det var fräsigt!
 
Här är nog någonstans i lower east side skulle jag tro. 
 
Picknick i Central Park
 
Bubbel på en rooftop bar. 
 
Middag på Carmine's med görsamycket mat. Var mätt typ ett dygn efter det. 

Kommentarer
Postat av: Carro

Fy fan vad roligt vi hade!!!!

2015-07-06 @ 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0