Bröllop är de bästa festerna.

I lördags var vi på Stina och Andreas bröllop. <3 Tror inget slår bröllop alltså, det är alltid så himla lyckat. 
O dom där två alltså. så fina och kära och allt det där. 
 
 
Jag hade inte med mig kameran, för då blir det bara att jag känner mig tvungen att ta en massa bra bilder och då hinner jag aldrig släppa loss och relaxa och uppleva allt irl istället. 
Så det här är den enda mobilbild jag har på brudparet. Men man ser ju ändå hur fantastiskt vackra de är. 
 
Idag är jag helt jäkla astrött, dels en festlig lördag i ryggen och så vaknade Elton 04.20 i morse och efter att ha försökt söva om honom i en timma så gav jag upp och gav honom till LCK för att själv sova en liten halvtimma innan jag behövde åka till jobbet för att lämna bilen på Mekonomen vid sju. LIVET </3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0