Medicinen.

Igår när Elton hade somnat och jag anade att all min helgsömn skulle kicka igång och hålla mig vaken något sånär "länge" (Efter 21) så hittade jag den här filmen på swefilmer (medicinen. En Colin Nutley film med *trumvirvel* Helena Bergström)
 
Ser nu att den rasar på imdb, haha. När jag gick in igår hade den 5,5 för att nu vara nere i 5,1. Ni kanske anar att det inte är någon Oscarvinnare direkt. Men jag mös in mig utav bara fan i den där filmen. (Är ju ett fan av Svensk film alltså. Speciellt sånna hjärndöda feelgoodfilmer) 
Det där var ju inget jag fick med mig Christian på, han kollade på nån fräsig amerikans serie på datorn om vampyrer. 
 
 
Se den, om ni klarar av svensk Helena Bergström-film såklart. Annars är det kört. Kom också att tänka på att den där generationen kändisar, som spelar i filmen, har man så stark relation till och kommer förmodligen vara med om deras bortgång. Det ska bli så tusans sorgligt. 
Man minns ju när man var liten och radion sa "blablabla är död" och mamma suckade "näääääääääääääääeeeeeeeeeeeeeeee" och man hade ingen aning om vem det var. Snart sitter man där och suckar själv när dom trillar av pinn allihop. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0