Maten vi äter

Sedan jag börjat jobba igen har jag haft som mål att förnya vår matlagning hemma. Det har tuggat på med samma recept om och om igen hur länge som helst så det var dags för en ny klick recept att göra entré i våra liv. 
 
Det har faktiskt gjort succé hittills och bara varit goda grejer som jag lätt kan tänka mig att göra igen. Jag läste det här kloka och har ju tidigare varit på gång med mer vegetariskt i maten och lyckats få igång några recept i det där matlagningshjulet som tuggar runt om och om igen. 
 
Idag blir det detta:
Ser och låter dögott! Ska bara skramla ihop det sista av barnbidraget och handla ingredienser. 
 
Ett litet ps. såhär på årets fattigaste månad, när vi vänt på varenda krona i princip, är att jag hittade en hel hög med hundralappar i plånboken! Har aldrig nånsin kontanter så har inte ens tittat där i på flera veckor. Men så kom jag på att jag i Åre råkade få 1600 i kontanter för att korvkioskgubben slog in det istället för 160 när jag betalade. Så där han dom legat och bränt medan vi varit luspanka. Skål för det!  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: F-gänget

Kebabpaj!

2015-01-22 @ 20:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0