Hur går det med väggen då?

Jag veeeet att jag tjatar om Eltons vägg som Christian bygger, men det är det roligaste jag vet just nu. Längtar ihjäl mig efter att få tapetsera. Och det är nog inte evigheter kvar. Nu är vissa bilder dödåliga för dom är tagna med mobilen, men så här har det sett ut under förändringens gång, hittills:
 
Lådan sitter bara där för att man ska få in känslan. Känna in den där den sitter. Den ska såklart byggas in ordentligt. Står just nu i valet och kvalet om det ska vara "väggar" på alkoven så att det blir som ett kryp in, eller om det ska vara som det är, så att det mer är en sittbänk. Hade tyckt kryp in var självklart, men den är något grundare än jag hade tänkt så det kanske blir trångt när vuxna ska knöla in ryggen mot kortsidan. Vi får se helt enkelt. 
 
Så är jag så taggad på våra nya fönster och dörrar som ska beställas under nästa vecka (var visst kampanjpris då) och sen en ljus heltäckningsmatta på golvet. Maj-gadd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0