Gomorgon!

Vi är nu på väg ifrån Åre! Elton vaknade tjugo i fem så det var bara att packa ihop och ge sig av. Nu sover han igen och alla är nöjda och glada. 
(Det ser ut ungefär sådär, fast i mörker) 

Det har varit helt fantastiskt i Åre! Några bra dagar i backen, jättegod mat och dryck och framförallt bra häng. Nils alltså, denna guldklimp, kommer jag längta ihjäl mig efter. 
Nyår firade vi med god middag, för att sen promenera i skift (pga sovande barn) och dricka drinkar på Åregården. Där kändisspottade vi allt från Banarne till Prins Calle-Phille. 

Trots allt detta underbara så ska det bli så himla skönt och kul att komma hem. Och när jag känner det, som sagt trots underbar Åre, så känner man sig ju jäkligt lycklig lottad. Vårt hus alltså <3 och Vadstena och stenis och Isabell och jävlarimig vad jag älskar hemma. 

Förresten är jag idag inte längre föräldraledig. Officiellt back in buisness och kommer längta ännu mer hem från jobbet om dagarna när jag vet att dom där två killarna väntar där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0