En helg som gått.

Det har varit helg! En bra sådan. I fredags åkte hela lilla familjen till Väderstad och fikade med Stina, Thindra och Andreas. Det finns en bild på detta, dock i kameran och alltså tyvärr inte tillgänglig här just nu. 
 
Sen blev det lördag och vi var på Ikea tjugo i tio och där ifrån typ en timma senare. Då åkte vi en vända i Tornby för att inhandla kaffebryggare och eltandborstar och sen till stan för att jag skulle ha löparskor. 
Gick som en dans alltihop och väl hemma igen sorterade vi flyttkartonger hela kvällen. typ. Roliga fynd: 
Här har vi en bild på Stina när vi läste verkstadsteknik på Dacke. Stålhettekängor och hela balletten. Tur kanske det inte finns nån bild på mig. :D Observera märke efter svetsskydd, eller vad det kan ha varit. Hahaha. 
 
Den här gamla godingen också, från när jag och Jenny var med i Metro under Hultsfredfestivalen.
Ja kärajösses. 
 
Sen blev det söndag och jag och Elton åkte till Eric, Sandra och Charlie
Där sitter dom och kör på varsin bil. Görstora tydligen. 
 
Under tiden byggde Christian vägg. Ungefär såhär såg det ut: 
Nu kanske ni inte studerar den där bilden lika noga som jag gör. Men gör man det så ser man att vi bytt tanke. Tanken var bokhylla högst upp inne i alkoven. Nya tanken: inbyggd bokhylla bredvid alkoven. Jag kanske redan sagt detta? Skitsamma. jahej. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0