En helg har nått sitt slut.

God måndag kära vänner! Jag sitter på jobbet sen en halvtimma tillbaka och det var inte den roligaste bilfärd jag varit med om. Har dessutom mammas bil förtillfället (Så LCK och Elton kan ha en bil när de är hemma om dagarna) och den far som en vante på vägen. 
 
I helgen var det helg! Jag firade det rejält i lördags med att åka på fest hos Elin och Anthony och sen gå på Vattenhålet. Det var riktigt kul och lyckat! Dock har jag nu bestämt mig för att det är färdigfestat. Detta har faktiskt inget med bakfylla att göra, jag mådde bra igår! Dock känner jag mig ganska klar med det där på nåt sätt, jag vill hellre vara hemma med den här:
Och ägaren till de nakna benen där i bakgrunden. 
 
Men det var ändå skönt att få en ordentlig utekväll, jag har inte varit i mitt bästa festmood sen förlossningen. Det har mest känns som en igångövning med ganska tidiga kvällar, äckligt med alkohol, röksugen fast äckligt att röka, stökigt och högljutt, väldigt sliten dagen efter fast jag inte druckit mycket etc.etc. Därför var det skönt att det var så himla lyckat i lördags och att jag ändå känner att nejtack. (Obs att det här är ingen uppsägning med alkoholen, det här är en uppsägning med festen/utgången. Jag dricker gärna vin till mat/lagom trevliga sammanhang, men det här att hålla på o fara runt sent och dricka för att jaga fyllan orkar jag inte med mer.)

Så är det med det! Nu ska jag jobba vidare. Mors!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0