Du är så söt när du sover.

Det är med en liten klump i halsen jag skriver detta inlägg. Detta farvälinlägg. 
 
Elton har under en lång tid sovit döbra. Säkert i tio dagar om inte mer. Han har vaknat nångång vid ett, för att sen gå upp typ 20 minuter vid fyra och sen vakna sex-halv sju. 
 
Denna period är tydligen över. Farväl underbart braiga sovperiod.
 
Jag känner mig djupt tacksam över dessa nätter som varit med mycket sömn och egentid då man inte behövt vila så fort man fått chansen. Jag kände mig så utvilad att jag, igår, till o med blev bebissugen igen. Sa till Christian att "jag vill ha en liten igen efter januari (balklänningen ni vet)" Detta fick man ju snabbt äta upp av guldgossen som alltså vaknade minst en gång i timman hela natten. 
 
Har lite separationsångest från den goda sömnen. Kommer sakna den! Som tur är köpte jag igår ännu mer krämer till ansiktet och fick prov på en nattkräm, som tydligen gör så att iaf huden bara behöver 6 timmars sömn per natt (i vanliga fall behöver huden 8 timmar för att bearbeta vad den varit med om under dagen, informerade säljaren om. Om någon hade missat detta. jag hade nämligen.) Jättebra för mig som redan tycker att jag och krpppen är två. Nu är vi alltså tre.. jag, kroppen och huden. Också jättebra att nån av oss är pigg och utvilad tack vare krämen. 
 
Bjuder på en snap från Christian. Hur STOR är Elton?  
Shit, värsta ungen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0