Att vara lik nån.

Iom det här underbara projektet jag har med förrådet, där allt ska bytas till schnygga lådor som jag skrev om för ett tag sen, så går jag ju igenom alla mina gamla lådor med allt sparat. Hittar så himla mycket roligt. 
 
Hittade en bild på pappa som liten och det är ju inte helt olikt Elton tycker jag inte!
 
Tycker det blir mer och mer likt ju mer jag tittar. Kanske återkommer med mer kul grejer jag hittar. Mest är det gamla piniga brev om vem som ska köpa ut och att jag har ångest för att jag smakat på en cigarett och sånt därnt. 

Kommentarer
Postat av: linn

Alltså lik Elton, men oxå så lik sig själv! Inte åldrats en dag!

2015-01-23 @ 12:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0