Sånt som rör sig i huvudet.

I helgen har Caroline varit här. Vi har tränat Body Pump och spenderat lördagen i Motala. 
 
(Nackdelen med detta febrila snapchatanvändande jag ägnar mig åt är att man fotar och filmar allt men har noll bilder sparade.)
 
Väldigt lugn och skön helg! Fler sånna lär det bli framöver för vi fick en nytändning på att glasa in vår altan igen (Alltså inte glasa in igen utan en nytändning igen. Trallen byggdes ju förra året och tanken var att glasa in i år men garageuppfarten gick före i plånboken. Men nu har vi börjat fundera på att vi kanske har råd trots allt. Det beror lite på skatteåterbäringen och så.)
Inte mig emot, med lugna helger alltså, eftersom jag också kom på att Elton såklart ska få sitt nya fina rum i ettårspresent (25e februari) Så nu vill jag tapetsera ihjäl mig och åka till Ikea så fort tillfälle ges för att köpa garderobslösningar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0