Pulkapappa

Idag har Elton åkt pulka. Premiär i pulkan hade han med Christian igår men idag fick jag och Isabell alltså följa med. 


Det där var ju inte det roligaste han gjort, det ser man ju. 

Kanske för att det sen visade sig att Christian låtit honom åka själv ner för pulkabacken! Den ängsliga mamman skällde lite över detta, har stackars Elton suttit där fastbunden i full kareta? Hua, vad otäckt. 
Möjligen därför han ser sådär icke road ut över mitt plana, försiktiga dragande. 

Vi andra hade kul iaf! 

Kommentarer
Postat av: linn

Är det Christian "saftey first " vi pratar om, eller känner ni månne någon mer?

Svar: Jamen jag vet, det är det som är så konstigt för i vissa ärenden är han alldeles våghalsig. Samma sak i badet och simhallen. Jag är mest rädd att Elton ska bli skrämd för resten av livet.
Ellen

2015-02-01 @ 18:08:37
URL: http://Evelinnsten.blogg.se
Postat av: linn igen

Safety

2015-02-01 @ 18:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0