Lista! Ah.

1. Bästa frukosten?
En stor frukost, länge, en lördagsmorgon framför nyhetsmorgon och med Corren. Bröd, ägg, juice, kaffe och så orkar jag iofs knappt hälften av allt det. 

2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?
Aldrig få dricka en drink igen. 

3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Jag är ju så trist för jag tänker alltid "vitt eller svart...jag tar grått" och så har jag bara gråa plagg hemma, typ. En enda färg är svårt alltså, Jeansfärgat. haha. 

4. Bästa uppfinningen?
Plackers, internet. 

5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
Släppa saker. Jag ältar och är långsint. 

6. Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.
Elton och Maja. 

7. Du måste bo i Kuala Lumpur i två år. Gråter du av glädje eller sorg när du hör det?
Av glädje vill jag ju svara alltså, men jag är så sjukt hemmakär. Vill knappt vara borta en hel helg. 

8. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
Vadstena. För där står ju vårt hus. 

9. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?
Aldrig mer få se på tv, kollar ändå det mesta i efterhand. (och det gills väl inte eller? haha)

10. Vilket sällskapsspel är du bäst på?
Jag är så kass på sällskapsspel. Jag tänker alltid att det ska bli kul och jag ska vinna och är mest peppad av alla, men så är jag alltid sämst.  

11. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?
Jag kan nog ta det mesta i kris. Kanske kirurg och sånt, för det vet jag inte riktigt hur man gör. 

12. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
Tandkräm (?)

13. Vilka är dina 5 favoritbloggar?
Gud, vad svårt. Blir alltid gladast när de jag känner uppdaterar sina bloggar. Lite för sällan överallt just nu kan jag tycka. 

14. Vem känner dig bäst och varför?
Christian. För han har sett mig i alla möjliga olika tillstånd. 

15. Vad står på din shoppinglista till våren?
Kläder? Ett par kolsvarta jeans. Har gråsvarta, men vill ha helt svarta 

16. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
Med hunden på promenad. 

17. Vilket mål jobbar du mot just nu?
Personliga? Springa en mil i juni. 

18. Vad vill du bli när du blir stor?
Fortsatt såhär lycklig som jag är nu. Men jobb och boende och bästa killarna i min familj <3

19. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?
Sy en del igen kanske. 

20. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara?
Lugn.

21. Kakor, chips eller godis?
Godis. 

22. Vilket är det fulaste respektive finaste ordet du vet?
Svårt. Fulaste är "basiga" ord, som typ Amöba. och finaste är motsatsen, typ pigga ord...som cykelnyckel. Detta kan vara för att jag tänker mig dom på östgötska. Amööööba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0