Nattning och syskonkärlek.

Elton har börjat vilja lägga sig själv. Detta upptäckte jag i helgas när jag var på övervåningen strax innan läggning och det blev oroväckande tyst från hans rum. Som förälder lär man sig ju liksom att höra när det varit tyst för länge. Så jag gick mot Eltons rum, noterade att han hade stängt dörren, öppnade och tittade in och då hade han släckt och lagt sig. Jaha. haha. 
 
Nätterna efter det så har han kollat irriterat på mig, stängt dörren framför näsan på mig och sen släckt och lagt sig. Privat kille. 

Iofs har han haft över 39 i feber sen i söndags. En så HIMLA mysig start på veckan, klart synd om honom, men han har bara velat sitta i mitt knä i fåtöljen hela dagarna och ibland slumrat mot mitt bröst. Inte ofta han är så still. Iofs är jag också sjuk, men det gör inget för då är det över till helgen när vi ska ha Stockholmshelg och framförallt till helgen efter det när vi ska till Åre. 
 
SJälv hade man det så här som barn: 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Elton, alltså. Skrattar ihjäl mig - stänger han dörren, släcker och lägger sig?!! Inget onödigt tjafs och gullegull.

Angående filmen. Ja, vad säger man. Du blev ju normal trots allt 😊

2015-12-02 @ 21:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0