Dra på trissor.

Vilken jävla skitvecka. Jag och Elton har varit sjuka, jag hostar så det är omöjligt att sova och till råga på det så förvandlades Elton i onsdags till världens argaste människa. Han har varit vansinnig sen dess. 

Han är hes för han har skrikit så mycket. 

Alldeles nyss tog jag honom under armen (alltså som en tant som är rädd för ficktjuvar håller sin väska) och gick från Åhléns till hotellet (är i Stockolm till måndag) och grät en skvätt, sen tog LCK ut honom i vagnen pch eftersom det tydligen bara är mig han hatar så gick det finemang. 
På Åhléns låg Elton mitt i gången och skrek, ålade, slog, eftersom han inte fick gå i rulltrappan åt fel håll. Folk klev över Elton, klev över vagnen och förmodligen klev de över mig också för jag var där nere på golvet nånstans också o kravlade. Jag var utrustad med dunjacka och det visade sig ju vara elva grader ute. Rätt så jävla svett alltså. 

Jag längtar så. Mycket. Tills den här perioden är över. Till en god natt sömn och tills en känner sig som en helt ok (jag kräver inte fantastisk. Inte ens jättebra) förälder igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0