Lång helg full av sömn.

I fredags eftermiddag checkade vi in på Starby hotell i Vadstena och slappade i deras spa-avdelning, åt dögod trerätters och sov i krispiga lakan. Så. himla. skönt. 
Här är en selfie vi skickade till Rickard och Amanda som tack för presentkortet på Starby. Fick det i inflyttningsresent av dom nämligen. 
 
Sen hade min kropp tydligen försatt sig i något förslappningsmode, för sen ville jag bara sova. Hela helgen. Somnade tidigt på lördagen och fick sovmorgon på söndagen. Sov sen när Elton sov och somnade ändå 20.30 när vi försökte kolla på film, som jag somnat ifrån på lördagen. (Den här. Se gärna)
 
Lyckades iallafall springa femman och det orkade jag visst. trodde annars jag skulle vara seg i starten för jag tog bort ett födelsemärke för ett tag sen och får egentligen inte röra på mig pga ärret, så det har inte blivit nåt sprunget på ett tag. Men nu är jag alltså igång igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0