Jag har fyllt år!

Det var festligt. Jag fick skönsång, löparkläder, tidningsprenumeration, en filmkamera, en bänk, två par trosor och blommor. Mycket bra presenter och jag ska nu genast börja göra intressanta saker så att jag kan göra the movie of my life. 
 
Vad kul Elton ska ha som kommer skratta åt sig själv på film som liten, precis som vi gjort åt filmer på oss som små. Man kan även filma under vatten. Kanske måste ta med den till vår utflykt vi ska göra till Hotell Starby i Vadstena idag till imorgon. Spa och relax och god mat. Satan va trevligt det ska bli! Det var tydligen en kickoff samtidigt med 40 gäster, ska filma alla under vatten. hihi. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0