En bättre helg.

Alltså jag vet inte riktigt var jag ska börja med den här helgen. Den har varit den bästa på länge från början till slut. I fredags fick jag lov att gå på min egen överraskningsfest på Biz i Mjölby. Alltså jag hade så himla kul. Peppa, underbara vänner man har alltså <3 Ska kolla igenom filmkameran ordentligt under lunchen så ligger det nog ett litet klipp här senare sen. Vanliga kameran var tyvärr inte med. Men jag kan iaf visa två himla fina blommor jag ficka av Linn med familj och Linns föräldrar med familj. 
Överst ett olivträd och under nån form av citrusväxt. 
 
I lördags var vi bra segstartade, med all rätt. Hämtade hem det lilla underbarnet vi har och senare på eftermiddagen blev vi hembjudna på grillat hos Johan och Jessica. Perfekt aktivitet dagen efter. 
 
Sen blev det söndag och vi åkte till Motala och köpte en resevagn att ha med till Altea, ska dit om tolv små dagar! Då orkar vi inte släpa med Eltons riktiga vagn nämligen. 
Det blev denna enkla, och framförallt billiga, variant:
 
 
 
Sen var vi inte så produktiva, mer än att jag gjorde glass förresten! Ska testa den idag sen. Turkisk peppar och kolasås-glass. Ska bli spännande. 
 
Sen pizzasöndag på kammarn och film som visade sig sluta MITT I handling. Alltså inte halvavslutas för att kanske få en uppföljare, utan mitt i allt spännande så kom eftertexten och nu får vi snällt vänta på nästa del. Typiskt. Parallels hette den och var liksom en B-film där man tyckte att enda belöningen man fick för att titta, var att få veta hur det skulle gå. Men alltså inte ens det. 
 
Nu är det morgonfika. Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0