Fullt upp.

Eeeeeeh, stressig vecka det här varit.
 
Måndag och tisdag gjordes garageuppfarten klart, jag hann även med både Babysång och babysim med Elton. I onsdags var vi hos Stina och Thindra och i torsdags kom Elin och Lasse. 
 
I fredags tränade jag först (och fick såhär gulliga bilder av barnvakterna):
Sen hem för lunch med Amanda och vidare till Butti för langos. 
 
 
Sen lördag och jag hade huvudvärk hela jäkla dagen. Hann iaf baka en pavlova, rasta hunden och hälsa på Sofia i butiken på några droppar bubbel. 
Sen pittsa och Hungergames 2 och där nånstans braksov jag. 
 
Under veckan har vi även haft ett konstant tvätta-, och packaprojekt eftersom vi drar till SPanien i två veckor i morgon. Ska bli så uuuunderbart. 
Mors och hej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0