Filmerrrrr

Igår kollade vi på  The one I love. (Helt plötsligt vände Eltons dåliga sömn och han sover nu i egen säng, i eget rum från typ klockan 19.00. Ungefär det bästa som hänt oss.) (Okejdå, inte helt stökfritt såklart, men han är ju bara ett litet bebisbarn.)
 
Iaf så var det en knasig film, jag var lite rädd fast den var skojig. Se den! (Alltså den är inte otäck nånstans, det är bara jag som tyckte den var olustig)
 
Förresten har vi sett ganska mycket film på senaste, tack vare det sovande barnet. Maleficent 
 
 
och Oculus. Alltså HUA. Det finns en scen där i när en tjej av misstag biter i en glödlampa i tron om att det är ett äpple. Den scenen kommer jag nog få bära med mig hela livet. Förstår ni hur ONT!?
 
 
Man kan faktiskt ta o se dom allihop. Swefilmer är ett hett tips.
 
Det var allt from me to you today. thank you and good bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0